ماندگاری آلپورت بیماران مبتلا به سندرم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است،ماندگاری آلپورت بیماران مبتلا به سندرم

ماندگاری از بیماران مبتلا به سندرم آلپورت سندرم آلپورت بیماری کلیه ژنتیکی همراه با ناشنوایی عصبی است. در مرحله اول، شایعترین علامت بیماری ادرار را از خون است، با توسعه این بیماری، بیماران ممکن است آسیب دید، نارسایی کلیه و کلیه کافی رنج می برند. پس چه طول عمر بیماران مبتلا به سندرم آلپورت است. در حقیقت هیچ پاسخ دقیق وجود دارد برای بیماران مرد و زنان مبتلا به پیش آگهی متفاوت و بیماران تجربه به یک زندگی متفاوت، به دست گرفتن درمان های مختلف و corporeities متفاوت است.

برای بیماران مرد از فشار خون بالا است که می تواند پیشرفت فیبروز کلیوی ساخت پروتئین ادرار و رنج می برند. اکثر بیماران مرد در بیماری کلیه پایان صعود 20-50 ساله. در حالی که بیماران لذت بردن از یک پیش آگهی بهتر از مرد است، اما همچنین رنج می برند برخی از علائم. به طور کلی، هنوز هم تابع کافی کلیوی برای حمایت از زندگی دوران کودکی طبیعی پیشگیری 50-75.Pero و درمان موثر و به موقع، هیچ مرد ماده یا زن می تواند یک زندگی طولانی زندگی می کنند.

طب سنتی چینی در درمان ویژه در چین است، و شامل بسیاری از انواع روش های درمانی که طب گیاهی تخصصی-چینی. با توجه به شرایط خاص فیزیکی بیمار، دوز نوع و کافی از گیاهان و روش های درمانی به بیماران، مکمل یکدیگر و همکاری با یکدیگر برای صرف رگ های خونی به افزایش پرفیوژن خون، تمیز کردن سموم در اداره خون به مقاومت در برابر تورم، ترویج گردش خون به مقاومت در برابر لخته شدن خون، تعمیر سلول های کلیه مجروح ساختار کلیه معکوس می باشد. با تزریق خون سالم و صاف در کلیه ها، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود و عملکرد کلیه نیز می تواند معکوس شود.

خوشبختانه، از طریق تحریک نقاط طب سوزنی با سوزن، سلول های عصبی و مرتبط با پاسخ تولید، حمایت از فعالیت های عادی بیماران. طب سوزنی کمک کرده است بسیاری از بیماران بهبود شنوائی.

بنابراین بیماران مبتلا به سندرم آلپورت می توانید برخی از مراحل به طول عمر خود را و اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما پیام ها و یا ایمیل ترک به @ -renal هاتمیل بیماری کام، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.

http://www.enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/2119.html





:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: